close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור מקרן למשרד?

מערכת שורשט שבט, תשפג31/01/2023

מחפשים מקרן טוב למשרד? בדקו היטב מהם המותגים המובילים בתחום המקרנים, וכן במידת הצורך התייעצו עם אנשי מקצוע בתחום.

תגיות:
צילום: freepik

מקרנים בשימוש משרדי לוקחים חלק עיקרי בפגישות עסקיות וכן בישיבות המתקיימות בין קולגות וצוותי המשרד וכן ישיבות המתקיימות עם ספקים ולקוחות.

השימוש במקרנים בעת ישיבה, מצריך בחירה במוצר איכותי המספק נראות טובה ונוחיות בשימוש. אולם כיצד מתרגמים אמרה כה פשוטה זו אל תוך שורה של סעיפים המסייעים בעת הליך הבחירה במקרן? בחיפושכם אחר מקרן לשימוש משרדי, הצוות המקצועי של אתר viewcenter יצר עבורכם את המדריך הקצר הבא שיכווין אתכם באופן נכון וברור אל המוצר שישרת אתכם נאמנה.

בהירות המקרן

צילום: freepik
/>חפשו אחר מקרן עם דירוג לומנס גבוה, כאשר המשמעות היא מידת הבהירות של נורות המקרן אל עבר מסך ההקרנה.

באופן אידיאלי, מומלץ לחפש אחר מקרנים עם דירוג העומד על לפחות 2,000 לומנס, זאת כדי להבטיח שהתמונה שתוצג על גבי מסך ההקרנה תהיה גלויה וגם בחדרים שאינם מספקים תנאי חשיכה אידיאליים (ואפילו בתנאי תאורה).

רזולוציית המקרן
מומלץ לוודא שהמקרן הוא ברזולוציה העומדת על 3840X2160 או במילים אחרות מקרן 4K המבטיח תמונות חדות וברורות.

כיום מרבית המקרנים הנרכשים מספקים איכות תצוגה ברמת 4K, אך ישנם קטלוגים המספקים מחירים אטרקטיביים במיוחד, ובהם חשוב לשים לב לפרטים הקטנים. הסטנדרט לו אנו רגילים כיום מתחיל מפול HD ועם היכולות הטכנולוגיות של ימינו, הרי שמומלץ להקפיד על הדור הבא של המקרנים.

סוגי כניסות למקרן
חפשו אחר מקרנים המספקים אפשרויות קלט עם מגוון רחב של כניסות כגון USB, HDMI ועוד, וזאת כדי שתוכלו לחבר את הדגם אותו רכשתם, אל תוך מגוון רחב ככל הניתן של מכשירים.

וודאי שלא תרצו למצוא את עצמכם נמצאים אל מול בעיה בלתי פתירה בעת רצונכם להציג דבר מה אל מול לקוחות, קולגות או ספקים.

מותג ואחריות
בדקו היטב מהם המותגים המובילים בתחום המקרנים, וכן במידת הצורך התייעצו עם אנשי מקצוע בתחום.

מקרנים יכולים להיות עסק די יקר, ואם כבר בוחרים להשקיע במקרן, הרי שמומלץ לבחור באחד שהן עומד בתקציבכם והן מאפשר לכם ליהנות ממקסימום תועלת.

מותגים שקנו לעצמם שם טוב בשוק, מגיעים תמיד עם אחריות ועם אמינות צרכנית גבוהה המבוססת על שירות לקוחות ותמיכה טכנית שוטפת.

זה לא רק המקרן, כי אם המסך
לצד מקרנים איכותיים, הרי שחשוב לשים דגש גם על מסך הקרנה איכותי שיאפשר למקסם את הנראות והיכולות של המקרן.

ככל שמסכי ההקרנה יודעים כיצד להחזיר את האור באופן מיטבי ולא לבלוע אותו או לאפשר לו לעבור מבעד לבד המסך, הרי שאיכות התצוגה תהיה איכותית ולשביעות רצון כל הנוכחים.

יחס גובה ורוחב
היחס שבין רוחב וגובה התמונה אף הוא יכול להיות קריטריון חשוב בחיפוש אחר מקרנים למשרד.

למקרנים יש רוחב שלרוב עומד על 16:9, וזהו הסטנדרט עבור מרבית תכני הווידאו. אולם חלק מן המקרנים תומכים גם ביחסים אחרים, והם תלויים בתנאי השטח של החדר.

על-כן, בכל שאלה והתייעצות בנושא זה, הרי שכדאי לפנות למומחים דוגמת צוות ViewCenter המספק הכוונה מלאה לרכישת מקרן שעונה בדיוק על ציפיות הלקוחות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה